Blog

Proč právě Artistry?

21. 8. 2025
štítky: ,

Můj osobní příběh s kosmetikou, která mění životy

„A proč právě tahle kosmetika, Henry?“

To je otázka, kterou dostávám často. A rozumím jí. Na trhu jsou tisíce značek – od těch nejlevnějších až po luxusní, a každá má svého zákazníka. Kde není poptávka, tam nevzniká nabídka – to víme. Otázka ale zní: co ta poptávka říká o nás samotných?

Chci kvalitu, do které investuji a zůstanu jí věrný, když funguje?
Nebo hledám jen něco „na teď“, ať to moc nestojí, i když výsledek není ideální?

Když mi ženy říkají, že už vyzkoušely ledacos, ale nic nepřineslo výsledek, ptám se: „A jste ochotné investovat do sebe nebo do něčeho, co bude opravdu fungovat – a pak vám možná postačí jen čtyři produkty, které nezruinují vaši peněženku?“

Často dostanu zpátky otázku: „A jak mám vědět, že to, co říkáte, je pravda? Dneska přece každý tvrdí, že má tu nejlepší kosmetiku.“

Ano, tvrdí. Ale já ženám vždy doporučím:
Ověřujte si informace. Hledejte příběh. Sledujte, odkud značka bere své suroviny. Tomu se říká trasování surovin. Chcete si vyzkoušet, jak se trasují složky jednotlivých produktů? Video o trasování zde: video
Pak klikněte na odkaz, ZDE v pravé části si vyberte, zda chcete trasovat kosmetiku nebo doplněk stravy. Poté si zvolte konkrétní výrobek, který vás zajímá, a jen sledujte, co všechno se o něm dozvíte.

Například u složky aloe vera se dozvíte, že se sklízí na farmě v Ohiu. Nebo zjistíte, co se z bílého chia semínka získává – například lipozom.
Nechtějte odpovědi typu: „To je výrobní tajemství.“ Hledejte značky, které se nebojí ukázat, kde jejich levandule vyrostla, jaká půda ji vyživila a zda byla testována na kvalitu nebo kolik testů kvality ročně uděljí na šarži

A přesně proto já pracuji s firmou, která je 100% transparentní. A právě o tom se chci s vámi podělit – o svém osobním příběhu s kosmetikou Artistry, která mě provází od roku 1997.


Na začátku byla moje vlastní pleť - můj problém

K Artistry jsem se dostal velmi přirozeně – měl jsem problémy s pletí, které mě dlouhodobě trápily. Možná to znáte i vy: zkoušíte jednu značku za druhou, hledáte, co konečně zabere.

V devadesátkách se na našem trhu začaly objevovat první kosmetické značky, které si své zákaznice drží dodnes – jejich katalogy vídám stále v kabelkách, šuplících i na pracovních stolech.

Každý výrobek si svého zákazníka najde – jinak by se neprodával. Otázka ale je, zda zákazník dostává to, co skutečně očekává. A já? Ani já jsem tehdy spokojený nebyl. Stále jsem hledal něco, co mi opravdu pomůže. Chtěl jsem výsledky, ne jen další pokus, který zklame.

A pak přišel rok 1997 – a s ním značka, která to změnila. Artistry.
Nejprve jsem ji začal používat sám – jako běžný uživatel, který doufá, že možná tentokrát… A ono to opravdu přišlo. Moje pleť se zklidnila, rozjasnila, začala znovu dýchat. Ten rozdíl byl viditelný – a hlavně stabilní.

Od té doby se mnou Artistry zůstala – nebo možná přesněji: já jsem zůstal s ní.


Z Ameriky zpět domů – a za klientkami

Když jsem se vrátil z USA, seznámil jsem se s mužem, který se na několik let stal i mým partnerem. Byl to člověk, který mě výrazně posunul dál a hodně naučil. Měl všeobecný přehled, byl vzělaný postrčil mě.. Pamatuji si, jak jsme jednou jeli autem a já mu říkám, že klientky se mě často ptají, jaký make-up bych jim doporučil. A že si s tím nevím rady. Odpověděl jednoduše: „Tak si jdi udělat kurz vizážistiky.“

A já ho poslechl. Zaplatil jsem si první kurz a začal se učit.

Kurzy vás sice naučí základy, ale to hlavní je praxe. Líčení se věnuji od roku 2006 a od té doby pomáhám dívkám a ženám v jejich „dnu D“ – jejich svatebním dni – vypadat nádherně. Jenže to mi nestačilo. Často jsem si všímal, že spousta žen nemá upravené obočí, a to je přitom základ celkového vzhledu.

Jenže obočí nemůžete upravovat profesionálně bez kvalifikace. A tak jsem se – jako jeden z mála mužů – rozhodl absolvovat rekvalifikační kurz na kosmetika. Krátce jsem kosmetiku i praktikoval, ale brzy jsem pochopil, že moje srdce bije především pro poradenství. Kurz dal neocenitelné znalosti o pleti, o jejích vrstvách, o kolagenu, elastinu i o všem, co dnes využívám v poradenství.

Díky tomu dnes rozumím pleti nejen z pohledu vizážisty, ale i z pohledu odborníka na péči. A právě Artistry se v té době stala mým spolehlivým nástrojem – a mým partnerem.

Dodnes jsem vděčný dvěma úžasným lektorkám a školitelkám značky Artistry, které mě naučily vše, co dnes v praxi používám – automaticky, s jistotou a téměř i poslepu. Tyto dvě výjimečné ženy jsou Jitka Pořízková a Linda Skalická. Dámy, děkuji Vám ze srdce.

Nesmím však zapomenout ani na světově uznávaného vizážistu a lektora Petra Blechu, který žije v Londýně a školí umění líčení po celém světě. Jeho přístup, zkušenosti a profesionalita pro mě byly obrovskou inspirací.


Věnuji se poradenství dodnes – a s radostí

Každý den potkávám ženy, které si svou pleť neumí nebo nevědí, jak správně ošetřovat. Často žijí v mýtech: „Moje babička se ničím nemazala a měla krásnou pleť.“

Jenže doba se změnila. Dnes žijeme obklopeni elektronikou, modrým a červeným světlem, stresem, klimatizací i znečištěním. To všechno na pleti zanechává stopy.

Péče o pleť už dávno není luxus – je to nutnost.
Často se setkávám s otázkou: „Co byste mi doporučil za stíny?“ Ale ta otázka je mnohdy položená špatně. Jemně ji opravím a řeknu: „Jak bych se správně měla starat o svoji pleť?“

A právě tady začíná moje poslání.


„Této ženě by stačilo jemné postrčení, malá rada, jeden chybějící krok v péči o pleť.“

Henry Grossmann - malá rada zde


A proč právě Artistry? Protože vím, co dělám

Pracuji s kosmetikou, která má dohledatelné ingredience – víte, z jaké rostliny byly získané, na jaké farmě vyrostly, jaký byl proces od semínka až po finální produkt.
To je moje představa o kvalitní značce. To je to, co pro sebe a své klientky používám a doporučuji. Artistry navíc vědomě vyřadila více než 1 700 složek, které jsou nebo by mohly být zdraví škodlivé. A to je podle mě něco, co si zaslouží uznání. Není to jen marketing – je to konkrétní závazek vůči spotřebitelům, který značka důsledně dodržuje.

Nebojte se ptát.
Oprostěte se od kupování podle vůně nebo barvy obalu. To platí nejen pro kosmetiku – ale i pro prášek na praní, vlasovou péči nebo výživu.

Jeden z důvodů, proč tuto značku používám, je možnost vrátit výrobek – i po několika týdnech používání – pokud nejste spokojené. A to je fér.

Po prvním použití můžete zjistit, zda vám přípravek nevadí, například pokud trpíte alergiemi. Ale účinnost poznáte až za několik dní nebo týdnů, kdy se projeví změny na vaší pleti.
Subjektivní účinek – jemnost, hebkost, hydratace – poznáte hned. Ale trvalý výsledek chce čas.

A pokud ne? Klientka může produkt vrátit do 90 dnů, a firma jí vrátí 100 % peněz. To je důkaz, že značka věří sama sobě – a pro mě je to velká jistota.
Takovou garanci vám běžná drogerie nenabídne.


„Sleduji účinky produktů ne z letáků, ale z vlastní zkušenosti – od prvního dne až po měsíce používání.“ Henry Grossmann


Co značka Artistry opravdu skrývá

Artistry není jen „kosmetika“ – je to vědecky podložený koncept krásy:

  • Více než 900 vědců a špičkových expertů
  • 75+ nejmodernějších laboratoří po celém světě
  • 1200+ patentů
  • Vlastní výzkum v oblasti fyziologie pleti, biochemie, botaniky a toxikologie atd.
  • Globální databáze více než 32 000 obličejů
  • Spolupráce s univerzitami jako jsou University of Michigan a Soul National University
  • Vlastní Výzkumné botanické centrum TCM video zde *

Značka spolupracuje s Nutrilite™, světovou jedničkou ve výživě na rostlinné bázi. Ingredience jako bílá chia, granátové jablko, černý rybíz nebo aloe pochází z vlastních organických farem. Každá složka má známý původ, je testována na čistotu, kvalitu a účinnost.

Fascinuje mě tým, který za touto značkou stojí – vědci, specialisté, lékaři, biochemici, inženýři, kteří po celém světě hledají rostliny přesně odpovídající potřebám pleti.

Pamatuji si, že při vývoji jednoho krému testovali více než 2000 rostlin, než našli tu jedinou, která buňku přesvědčila, že je o 15 let mladší. To je věda. A výsledek je vidět.

A jde to ještě dál. Artistry dnes přináší profesionální dermatologii do domácností. Přístroj DermaArchitekt s technologií 6v1, s několika patenty, šetří výdaje za salonní péči – a nabízí výsledky srovnatelné s přístroji za stovky tisíc korun. V pohodlí domova.

A od kosmetiky je jen krok k výživě. Bez ní to nejde. Dlouho jsem to nechtěl přijmout, často jsme se s mentorkou přeli. Ale díky svým vlastním zdravotním problémům jsem pochopil, že pleť, výživa a doplňky tvoří jeden celek. A když to pochopíte, výsledky se dostaví. A budou vidět.


Odkaz, který inspiruje

Za tím vším stojí manželé Carl a Edith Rehnborgovi.

Carl Rehnborg – objevitel prvního multivitaminu na světě a zakladatel Nutrilite™.
Edith Rehnborg – zakladatelka Artistry™, žena s vizí. Chtěla vytvořit kosmetiku pro ženy – vědeckou, účinnou a výživnou.

Značka Artistry staví na vizi, vědě a transparentnosti – a proto jí věřím.

příběh ARTISTRY zde: video


„Každá žena je jedinečné umělecké dílo.“

Edith Rehnborg


Jste to vy, kdo je na prvním místě

Každá žena si zaslouží osobní pozornost. Péči, pochopení, vedení. Ať už se potkáme při líčení na váš velký den, nebo si jen popovídáme o tom, co vaší pleti chybí – jsem vděčný za každou z vás. Za každou klientku, nevěstu, kamarádku, která mi důvěřuje, zeptá se, nebo mě nechá nahlédnout do svého příběhu.

Mnohdy stačí pár slov. Malé nasměrování. A žena najde to, co tak dlouho hledala.

A tak, moje milá čtenářko, zkus se na chvíli zastavit. Polož si ruku na srdce a zeptej se sama sebe:

„Dávám si opravdu tolik pozornosti, kolik bych si zasloužila?“

Protože ty jsi tou, která dává energii celé rodině, vztahům, dětem i práci. Bez tebe by to nefungovalo. A proto máš právo být na prvním místě.

Je to jako v letadle: nejdřív nasadíš kyslíkovou masku sobě – a až potom dítěti. Proč? Protože jen silná, klidná a zdravá žena může rozdávat dál.

Zasloužíš si říct:

„Miluji sebe. Stejně jako všechny kolem mě. Protože já za to stojím. A jsem vděčná, že jsem teď a tady.“

Pokud tě článek oslovil a cítíš, že bys chtěla poradit, nasměrovat, nebo se jen zeptat – jsem tady.
Napiš mi. Osobní konzultace je možná – a někdy právě ona může být tím prvním krokem.

S láskou a úctou,
Váš Henry

  • Tradiční čínská medicína (TCM) je zaznamenávána již více než 2000 let jako způsob péče o lidské zdraví. Botanické výzkumné centrum ve městě Wu-si v Číně zkoumá rostliny využívané v TCM, aby posoudilo jejich možné využití v budoucích produktech pro zdraví a krásu. Kustovnice čínská (goji) byla jedním z prvních úspěchů této práce.

Komentáře:

  1. Fantastické Henry.Veľmi rada čítam tvoje články a vždy sa niečo nové naučím.Kiež by bol každý vizážista tak pozorný,sčítaný,hľadal riešenie na problémy pre nás ženy..Presne tak ako píšeš.Nie je kozmetika ako kozmetika.Nie je farma ako farma na ktorej sa vyrába.A tím 800 vedcov má fascinoval.Tak to už je niečo,wau 🥳A ďakujem za teba,lebo ty skutočne hľadáš,skúmaš a rozumieš ❤️

    1. Dobrý den,
      děkuji Vám za zpětnou vazbu na článek i za Vaše milá slova. Velmi si toho vážím. Moc mě těší, že Vás mohu inspirovat a být nápomocen. Vždy všechny výrobky nejprve osobně testuji, abych je mohl doporučovat s čistým svědomím a na základě vlastních zkušeností. Jen tak totiž člověk skutečně porozumí tomu, jak výrobky fungují, a může s jistotou říci, že výsledky jsou hmatatelné a viditelné.

  2. Kosmetickou značku Artistry používám už mnoho let. Mojí pleti dělá dobře. Vlastně ne dobře, to není to správné slovo. Moje pleť miluje to, co jí produkty značky Artistry dávají. Všechny ty přírodní složky, které mou pleť udržují hydratovanou, pevnou a pružnou.
    Chápu tě, Henry, já bych také neměnila.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

IČ: 76170446
Sídlo: Haškova 951/36, 460 06,
Liberec - Liberec VI-Rochlice
Podnikatel je zapsán do živnostenského rejstříku.
+420 731 315 127
chevron-down